Till Juliana

Hej alla fans!
 
Idag dedikerar jag mitt inlägg till min vän Julle (LOVE YOU GIRL) som har lejonkungen som favoritfilm. Ja, den är jättebra, speciellt tvåan asså, jag älskar disneyuppföljare!!! I alla fall, hade en diskussion med en idiot härom dagen som sa att hans favorit i filmen var Simba, eeeeeeeh EXCUSE MOI?! Inte för att vara sånn alla lejon är ju lika mycket värda men personligen tycker jag Simba borde sitta i fängelse då det var hans fel att Mofasa dog?! Har folk glömt det eller? Asså blir så trött på människor som tycker det är okej med mord bara för att man är ett barn. IDIOTER! Visst håller ni med? 
 
Vilken är din favorit lejonkung karaktär?
 
TTYL xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0