Till Respina

Min vän Hanna har googlat mitt namn och hittat min blogg, känns som en kränkning mot min personliga integritet typ! Allting är offentligt på internet så samhällsläraren medan jag blickade ut genom fönstret och kollade på barnen som lekte och önskade att jag var en av dem.

Tänkte i alla fall sörja/fira detta med ännu ett nytt inlägg. Tänkte göra en update på vem jag är just nu! Senare kommer lite dagens outfits och veckans hunk och sådär, men en sak i taget!

Det här vem jag tycker jag är: Världens bästa person jag förstår inte varför inte alla älskar mig och vill ha mig när jag är så fantastisk! Tror att jag är snäll, rolig, äventyrlig och barnslig

Det här är vem andra tycker jag är: Hetsig, ettrig, ibland rolig men tar det alltid ett steg för långt så det blir obehagligt. A lite så.

Och idag när jag och min granne Respina (som är ungefär som jag fast lite coolare och roligare) bestämde oss för att klättra och hetsa bland våra grannar och norrmännen som bor i vårt hus och sådär så insåg vi varför vi blev som vi blev.

Förklaring: Ni vet när man va liten och klockan var 14:00 och mamma och pappa kom och hämtade från dagis och man åkte hem och lekte med sina leksaker hemma och va med sina syskon och andra vänner och sådär. Åt gott mellis och så. Det hände inte för mig och Respina. Vi var de snoriga ungarna som aldrig blev hämtade, alltid kvar sist! När man gungat på alla gungor, byggt vartenda kaplo och lekt med varenda leksak och man bara sprang runt helt hysterisk med snor hängandes från näsan. Vi var dom barnen som dagisfröken tänkte "herregud tur att det där inte är min unge" när vi väl blev hämtade. Och ja, detta levnadsmönster släpper inte i första taget, vi är faktiskt rätt unga än och ja, det sitter i helt enkelt. Så när klockan börjar närma sig 24.00 och vi lekt med varenda leksak så ja, då måste vi helt enkelt hetsa och göra något nytt, för ingen kommer och hämtar oss!

Jag minns inte vilken tid jag blev hämtad, men det mesta i mitt beteende idag verkar ju tyda på att denna teori stämmer.

Kommentarer
Postat av: REZ

DETTA ÄR DET BÄSTA JAG LÄST. LOVE YOU<3333

2012-03-25 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0