PARTYTRICK

Hejsan alla läsare!

Ibland när jag är på scoutläger så har det vart sånna hära "lär känna varanda övningar" då man ska svara på frågor, typ vad heter du var kommer du ifrån, hur gammal är du, och sen brukar de vara lite "tokiga" frågor tex vilken färg man har på tandborsten (hehe =) så knäppt), vad man är bra på och sen en fråga som på senare tid kommit en del är: Ditt bästa partytrick?!?!?!?!?

Då jag inte är på fest så ofta så har jag inget sådant så det blir alltid så pinsamt när jag ska svara på detta. Brukar då svara att jag kan stå med fötterna ihop och dom pekar åt varsitt håll ni vet som Pippi Långstrump men alltså ärligt, hur coolt är de?! inte så jätte, åååh vilket party, vill inte att folk ska veta att jag aldrig är på fest! men nu har jag lärt mig BÄSTA partytricket!!! ;D



HUR MAN VIKER EN SKJORTA AV EN TJUGOKRONORSSEDEL!!!! hehe det är ju superbra svar! eller vad tycker ni? kan ni komma på något bättre? vet att många får insperation av mig men ni får inte sno mitt partytrick nu! hehe, litar på er!



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0