Lite om mig själv

Ja, jag tänkte att det var så på tiden att berätta lite om mig själv då jag inte gör det så ofta. Så jag tänkte att jag skulle berätta lite om mina hundar dåra, jag älskar mina hundar!! ibland känns det som om jag egentligen är en hund själv. Jag känner mig bara så bekväm med hundar, som om jag är en av dem! Brukar därför ibland lägga mig i hundkorgen och låtsats att jag är en hund =) Om man har fler liv här på jorden så är jag helt säker på att jag va en hund i mitt förra och jag hoppas att jag blir en i nästa också =)

Jag har tre hundar. Här är en bild på mig och Semlan

Gulligt med lika dana kläder va? :D Tog flera timmar att sy den dräkten men är supernöjd! Som tur är är hon supersnäll så jag behöver inte ha koppel det är bra för jag tycker det är superfel med koppel djuren måste ju få springa fritt, det är ju som att ha koppel på sina barn, helt sjukt!! Om folk är rädda så är det faktiskt dom som har problem inte min hund och jag! ÄLSKA HUNDAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0