TIPS TILL FULA

Okej folk som mår dålig PGA är fula/tror att dom är fula. Syftar på anorexia eller inbillad fulhet osv. Sluta må dåligt och gör som jag säger istället.

När jag för tusonde gången kollade mig i spegeln och hånskrattade PGA tjock och ful så insåg jag att såhär kan jag ju inte hålla på. Ja det stämmer bra att folk går mest bara på utsidan men om man är ful får man liksom andas lite och acceptera det och istället för att svälta sig själv eller skada sig eller operera sig (skitdyrt!) så får man liksom bara acceptera att man är ful och satsa på något annat istället.

För på riktigt, fula människor har också vänner och roligt och nu ska jag berätta hemligheten för alla er som är fula och mobbade på grund av det.

Är man skitful så får man helt enkelt utveckla andra egenskaper. Alla gillar JÄTTEsnälla personer eller JÄTTEroliga personer! Saken är bara den att man inte får göra det halvdant man måste va verkligen superkul så att folk kissar på sig eller supersnäll så att folk tror att man är en präst alt. bamse!

Personligen tog det ett tag för mig att inse att jag inte var supersnygg men när jag insåg det och började jobba på mina andra egenskaper så fick jag vänner. JÄTTEBRA TIPS! så sluta grina nu och ryck upp er själva


TIPS 2: Spring suuuuuperfort vart du än ska och le ditt STÖRSTA! Ingen ser att du är ful, i does it all the time!! dock får man inga vänner då man hela tiden är i farten....

Kommentarer
Postat av: rez

Men GUUUUUUD vilken tur att vi är JÄTTEroliga! Då glömmer ju folk att vi är tjocka och mensfula ca 30-31 dar per månad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-08 @ 00:20:24
Postat av: rez

Men GUUUUUUD vilken tur att vi är JÄTTEroliga! Då glömmer ju folk att vi är tjocka och mensfula ca 30-31 dar per månad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-08 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0