Om jag vore ett djur

När jag åker buss brukar jag ofta fundera på vilka djur de som går på ser ut som. De vanligaste är apa, gris, mullvad, hund, björn och vissa ser bara ut som potatisar då måste man tänka jättelänge innan man kommer på något djur men tillslut kommer jag alltid på något. Hur som helst har det varit jättesvårt att komma på vilket djur jag ser ut som!! Har funderar jättelänge utan att riktigt komma på något riktigt klockrent, men nu ÄNTLIGEN har jag kommit på det! Jag ser ju ut som ett lejon!!! Blev SÅ glad när jag kom på det för 1. Det är sant 2. ÄLSKAR LEJON asså deras personlighet och karaktärsdrag faschinerar mig jättemycket och jag tycker att jag också är magnifik, majestätisk och ståtlig liksom :D Dom är såå fina djur alltså

Här kommer en bild på ett superfint lejon! ... som kanske hade kunnat varit jag om jag vore ett lejon? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0