Dagens i-lands problem

Okej, jag har typ en growst hemlighet som jag bara kände att okej, alla vill veta det här, verkligen. Jag har typ en sån hära "jag är gravid så jag blir jättesugen på asskumma saker" sak, bara det att jag inte är gravid så det är inte okej någonstans. Jag brukar iaf bli sjuuukt sugen på varma mackor med ost och kaviar!! Asså det är ganska gott :$   MEN idag fick jag ännu ett akut äckelvarmmackabehovanfall och gjorde en , men använde istället för vanlig kaviar kalles randiga eftersom det var det som huset utbjud bjöd på, och asså, gott folk. GÖR ALDRIG OM MITT MISSTAG. Trodde jag skulle spy asså, men åt upp hela eftersom att farfar har lärt mig att det är så man gör. Kommer aldrig kunna somna med den här äkliga smaken i halsen, kära någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0