Grovplåtar hej och hå

Ja, jag hade då tänkt gå om ettan nästa år. Har hittat en härlig internatskola i Boden som har precis den linjen jag letat efter men inte lyckas hitta förra året. Jag ska gå svettsarlinjen och lära mig allt om smed. Sedan i tvåan ska jag rikta in mig på grovplåtslagare. Man behöver bara gå lärling ett år så är man färdigutbildad sen! Det är jättebra! Sen ska jag göra detaljer av grovplåt och sånt. Och jag ska göra stålkonstruktioner av båtar osv. Verkligen vad jag vill bli! Så bye bye Stockholm och heeeeloooooooooooow BOOODEN!




Y E A H !   T H A T S   M E!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Jag är glad att du äntligen har hittat ditt kall !!

2009-03-12 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0