yeeaha

Det är min kära låssasfödelsedag nu då, så är det dags att bli 17, en fullständigt onödigt år! Men även om jag gärna vill bli 18 så är jag glad att 17 finns för jag vill verkligen inte bli 18! Hur blev jag ens 17 från första början? Jag vet att jag måste skärpa mig med min åldersnoja, när man är 17 ska man vilja bli äldre, men asså, jag är ju fortfarande 14!! Det var ändå ganska lagom stort! Jag vill aldrig bli stor jag vill aldrig bli stor jag vill aldrig bli stor! Jag tänker bannemej aldrig bli stor! Mamma och pappa, ge upp era framtidsplaner! För jag stannar! :D


Kommentarer
Postat av: Supersweetsilversuss!

hahahah! Förlåt, jag borde gett dig glass och bamsetidningar igen!

2009-07-05 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0