Peace and love <3

Kom hem barfota släpandes på min väska, snubbla lite i trappan på väg in och låg och banka på dörren för att när den öppnades krypa in och låta någon annan ta hand om väskan. Kunde inte gå och lägga mig förens jag tvättat bort åtminstone ett av de sjuttiofem lagrerna med smuts från kroppen. Konsekvenserna av det var ett antal nära döden upplevelser i badkaret. Gick sedan genomblöt och naken raka vägen till sängen och la mig på täcket för att somna, vilket inte var helt lätt eftersom jag hade "arapapapapappaappapapapa arapapappa osv" i huvet och inte kunde få bort det på något sätt så jag låg där och sjöng godnatt visor för mig själv tills jag tillslut somna.

Peace and love dödade min mobil, men de vare värt!
Är numera en fattig lapp men det gör inget det heller.
Bara det att vi är skyldiga maja ett nytt tält tror jag...
Jag tvivlar på att mina fötter någonsin kommer att må bra igen!

Men det var riiktigt roligt :D <3

Kommentarer
Postat av: josefin

det va bäääst :D:D

2009-06-29 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0