jätte intressant läs gärna om du vill få en bra bild av mig!

Jag är besviken... och .. spritt.... språngande naken, nej det är jag inte alls. men jag är mätt. För jag har ätit kokostoppar som jag gjort själv, dom va inte så goda men det var inte det som var poängen heller så det gjorde inget. funderar på att börja läsa och skriva igen så kanske jag blir smart igen. fast jag tror inte det, men kanske! fast jag har inte tid, eller jag har tid men inte så mycket tid att jag sitter och gör ingenting och ba ööh måste läsa asså. så mycket tid har jag inte. Jag ba nää asså jag har inte tid, typ så. När jag va liten var jag mitt imellan söt. det va nog lika bra, för när jag tänker efter så ville jag inte bli gullad med. om det låg en bajskorv här så skulle det vara jätteäkligt!!!!!!!!! Men men tänk inte mer på det nu.


Kommentarer
Postat av: sofia

I can feel yah maan. Det kryllar av kändisar på min bakgård för dom spelar in en film!!!! Oh yeaaah, funtar på om man ska gå dit och ragga på nån kändis TYYYYYYYYYYP

2009-06-13 @ 18:58:01
Postat av: stina

först tänkte jag skratta åt dig eftersom jag vet att det är findus reklamen dom spelar in där, sen kom jag på att bolibompa viktor är typ snyggast i väääääärdlen !!!!!!!!!!!!

2009-06-17 @ 23:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0