blupp

A H1N1 viruset har kommit till sverige, och jag vet att det är så för jag är snorig :(

Jag hatar snor. Ge mig bajs, var, blod, vad som helst utan snor, snälla!
Så himla äkligt att snörvla, så himla äkligt att snyta sig och ba se slajmet,
så himla äkligt att vakna på morgonen och ba känna att snoret är i hela näsan!
Så fruktansvärt, brutalt, vedervärdigt.

"Snor eller nasalt mucus är det slem (mucus) som bildas av slemhinnorna i näsan. Slem bildas även av ackumulerad extracellulär vätska, vilken ökar i omfattning vid ett inflammationssvar. Under en dag kan det bildas upp emot ett par deciliter slem."  

Ett par deciliter! Hör ni vad jag säger? Ett fucking par deciliter!! Det är bara hur äkligt som helst.

BU FÖR SNOR! BÄ FÖR NÄSSPRAY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0