Växel hallå hallå hallå koppla mig till tjugotvå

Idag när jag strutta runt på stan. Glad som en lärka över mina nya inköp kom det fram en man i sinna bästa år. Stilig som en prins. Jag var på ganska bra humör, hade precis tagit en kaffe med min goda vän Sofia nämligen. Då mascherar denna stiliga skepnad fram till min sida, ursäktar sig och talar om för mig att jag var det vackraste han någonsin sätt (det är faktiskt sant). Så sedan stod han där och prata me mig i cirkagurka en kvart. Medan jag ba mm, mm, hehe, mm. Situationen var dock inte ovan, detta händer ju mig hela tiden, men det känndes dock lite obekvämt. Speciellt när mina kära tussvänner satt inne på burger king och titta på genom fönstret och skratta åt mig.

I vilket fall så blev jag väldigt glad över att höra dessa lovord. Så jag tänkte, att man kanske ska bli lite mer frimodig av sig. Bara säga när någon är bra liksom. Hälsa på folk man inte känner. Jag vet att det inte är svenskars speciallitet. Vi är typ världsbäst på att vara kalla, men jag tycker, att det har varit vinter för länge nu! Sverige måste bli varmt igen!

Let's tell everyhopa hur vackra them are!

Kommentarer
Postat av: jfkalkaffajfajkleoeooeeifjajkalalskdkdmeiajdkkkkkklkaaaa

bra sagt!!! sverige är för kallt och tråkigt! Go for it!

Nu kmr vi och gör Sverige tropiskt! :D

2009-01-20 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0