Disco daggarnas äventyr

OjojOJ! Jag måste berätta om kvällens pinsamheter. Fast i stundens sinnesrubbning kanske inte allt blir rätt. Så rätta mig inte, det är ens författares rättighet att skystera lite i kanterna sådär.

Jag var ute med disco daggarna eftersom att Emms fyllde de ljuva året sexton. Så vi firade med en brakfest i närheten av hötorget. Det var verkligen top notch och jag och Emma va såååå tajta när vi ägde ut alla på "dansgolvet" till YMCA.
Sedan kände disco daggarna för att dra vidare på fest i tyresö. Medan jag och min kk bara kände att tyresö är sååå landet. Så ruttet och tar typ hundra år att åka dit, vem fän vill dit liksom? Shit, tänk de stackars bönder som bor där. Haha, vilken mardröm!

Jag och Sophia var i alla fall fett taggade på skräckfim. Så vi skuttade in på bion kollade lite på skärmen. Vi insåg att vi inte visste vilken någon av filmerna var och bestämde oss helt enkelt för att bara ta någon från femton år och hoppas på det bästa. Vi orkade helt enkelt inte gå ner och läsa om filmerna som värsta okunniga mongosarna.

Sååå, efter att ha väntat i över en timme på vår skräckfilm. Laddat upp med godis för sjutio spänn och popcorn och varsinn stor läsk så gick vi in förväntansfulla på vad som komma skall.

Det började med att mongot bredvid schyssade på oss redan i reklamen. Vi skrattade men uppförde oss så gott vi kunde. Detta mongo, eller han va inte direkt ett mongo i och för sig mer en helt vanlig pojke som schyssade på oss, men i alla fall detta mongo satt under hela filmen och kommenterade hur vidare saker var ofräsch, kul, eller fint. Det var väldigt intressant att höra vad han tyckte om saken. Verkligen, jag ba beräääätttaa mer snälla jag vill ba veta!

Vi satt i alla fall där och jag pratade på om hur jag inte klarade av skräckfilmer och att det nog va bäst om Sophia höll i popcorna ifall jag skulle hoppa till. Vi pratade om hur nervösa vi var och hur rädda vi skulle vara dagarna efter. Min vän Sophia har en tendens att prata ganska högt, så jag svarade ganska högt jag också.

Detta är dock väldigt pinsamt eftersom filmen vi såg inte alls var en skräckfilm utan en psykofilm och alla typ skratta genom hela filmen. NAJS! Hoppas alla runtomkring, speciellt mongot bredvid och killarna framför trodde att vi drev. Vilket de förmodligen inte trodde eftersom vi var hundra procent seriösa med allt vi sa. Jag tänker inte ens säga vilken film det var vi såg eftersom det va så pinsamt hur vi tog miste. Vi bah shiiit va pinsamt om man bah skriker nu, aah stina du kommer typ kissa på dig jävla mes ja ba aaaah fö fan hähä asså jag är alltid rädd skitlänge efteråt efter sånt här asså. Alla ba eeh? Aldrig gått på bio förut. Det märktes säkert att vi var från Tyresö :(

Så vi sprang ut från bion, gick tillbaka eftersom båda hade drickt typ varsin liter cola och var tvugna att kissa. Gick sedan i raskt tempo därifrån. Fick håll, det var ganska pinsamt det också. Så vi vilade oss i bilen och prata. Vi fick då kramp i magen. Jag och Sophia borde egentligen inte umgås mer för vi går bara upp i vikt.

Kommentarer
Postat av: Ajsabäla

PIIIIIIIIIIINSAMT :O ;)

2009-01-24 @ 01:29:14
Postat av: SOFIA

Aa men vi kan jue alltid börja på viktväktarna tsm XD Då kommer vi jue inte gå upp :)

2009-01-24 @ 15:49:07
URL: http://misspinktopz.blogg.se/
Postat av: emma

vi va bäst på dansgolvet baby ! disco daggarna for lajjf ! <3<3

2009-01-28 @ 18:22:08
URL: http://emmsern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0