TILL JOSSAN MIN KÄRA VÄN <333333 pusspusspussÅpuss

Nu är det dags att diskutera relevanta (?) saker hära. Jag får en del klagomål över att jag kissar för länge och för ofta. Speciellt av Josefin. Så jag tänkte försvara mig med några fin fina argument.

För det första måste man alltid kolla sig i spegeln innan man kissar. Ifall man glömmer att göra det efter och man kanske har en fjong i håret. Jag vet att inte alla diggar uttrycket fjong i håret, men men.

Sedan måste man se till att kissa färdig, man kan ju inte skynda sig. Då har man ju kiss kvar i blåsan och måste kissa på en gång igen! Tänk om jag skulle va tvungen att gå på toa ännu oftare. Hur skulle de gå!?

Jag har även svaret på en av livsfrågorna. Ja, man VIKER pappret när man torkar sig! Tänk på miljön. Inte slösa och knöggla ihop tre meter papper i ett naffs! Man vill väl inte ha knöggel i arslet! Nej, här viker vi noggrant och varsamt!

Sedan när man ska tvätta händerna måste man först kolla sig i spegeln igen. Man kan ju ha fått en fjong i håret! Det är även viktigt att tvätta händerna NOGGRANT och man måste få in exakt perfekta temperaturen på vattnet.

Sedan spegeln en gång till. Denna gång en lång titt. Så man är HELT säker på att man inte har fjong i håret!

Ja, då är det klart att det tar lite tid, eftersom allt måste göras noggrant och ordentligt också! Så sluta klaga va! Det är faktiskt en männsklig rättighet att kissa hur länge man vill! SÅ DET SÅ!

Kommentarer
Postat av: AJSABÄLA

mahahahahah! att knöggla sparara tid och man dör inte av lite kallt vatten på fingrarna ;)

2009-01-14 @ 18:37:32
Postat av: josefin

haha, okej stina jag ska försöka att inte klaga mer på att du är så seg på toa :P och det här med att du går på toa så ofta, det då? du får träna upp din blåsa liksom ;)

2009-01-14 @ 18:48:51
Postat av: Anonym

Haha! Håller med fullständigt! Och de är väll självklart att man viker pappret! De måste vara perfekt! Och temperaturen är också viktig!

2009-01-14 @ 18:55:30
Postat av: sus

Haha! Håller med fullständigt! Och de är väll självklart att man viker pappret! De måste vara perfekt! Och temperaturen är också viktig!

2009-01-14 @ 18:56:10
Postat av: sofia

Men stina, du kan ju inte stå och låta vattnet rinna till det blir perfekt temperatur, hur miljövänligt är det på en skala!? jag är djupt besviken på dig...

2009-01-15 @ 10:30:55
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajsabäla, förstod du inte vad jag skrev?

2009-01-15 @ 13:00:27
Postat av: agnes

jag är stolt över att vara kusin med en person som har svarat på en av Livets Stora Frågor !!!

2009-01-18 @ 19:06:27
Postat av: jfkalkaffajfajkleoeooeeifjajkalalskdkdmeiajdkkkkkklkaaaa

men vik pappret ffs!!! nämen... seriöst, jossan förstår sig inte på M08!!!!!!! Man måste ju gå på toa ibland liksom :O xD

2009-01-20 @ 22:17:25
Postat av: britt marie

jag håller med, du är en fasinerande människa.

2009-01-22 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0