Mitt ljuva drömhus

Man måste börja fundera lite över framtiden. Jag vet redan hur min man ska va (se tidigare inlägg). Så nu går jag vidare till steg två. Vart jag ska bo. Jag tänker mig ett stort hus, med en pool och jacuzzi. Det ska va ett sånt där wow hus! När man ser det ska man bara bli riktigt avundsjuk liksom! Det ska va typ vitt. Fantastiskt fint ska det vara. Stor fin tomt med grindar och vakthundar, såklart! Tomten ska va sådär jättefin så man bah oj vilken fin tomt. Ja, då måste jag ju ha en trädgårdsmästare också. Sen måste jag ju ha hembiträden också. Självklart ska jag ha tre gaaaalet fina bilar och en sjuktsnygg man som springer runt i bar överkropp!

Jag fick dock ingen solklar bild i huvet efter att ha tänkt över detta. Så jag var helt enkelt tvungen att se efter hur det skulle bli. Jag vet inte. Borde jag tänka om? Nej jag tror nog inte det. Det känns lite rörigt, och jag är lite tveksam till människorna man fick på köpet till jacuzzin, fast dom var gaanska sexiga också. Så det får duga!



Mitt blivande hem! :D



Kommentarer
Postat av: Ajsabäla

KORS I TAKET vad avundsjuk jag blev nu :o

2009-01-20 @ 21:09:27
Postat av: Pontus

hahahahahaha du kommer trivas bra där du nå jah

2009-01-20 @ 21:20:24
Postat av: Klas Ohlsson

stina stina stina

2009-01-20 @ 21:21:03
Postat av: Anna D

hahahah! Ernst på taket xD

2009-01-20 @ 21:21:54
Postat av: Prinsen

får man komma o bo där me dig eller? ;)

2009-01-20 @ 21:22:39
Postat av: caroline

svara gärna på min fråga i min blogg (:

2009-01-20 @ 21:25:01
URL: http://carolinefernstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

ett typist stilianskt hus

2009-01-20 @ 22:32:32
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: jfkalkaffajfajkleoeooeeifjajkalalskdkdmeiajdkkkkkklkaaaa

Det ser alldeles utmärkt ut! Jag kommer på besök den tredje oktober 2024, går det bra, eller är du upptagen då?

2009-01-20 @ 22:43:08
Postat av: MAAAJAAAA

assssssssååå.... "jfkalkaffajfajkleoeooeeifjajkalalskdkdmeiajdkkkkkklkaaaa" verkar ju helt jävla sjuk :O

asså ofta du vet va du gör den tredje oktober 2024 liksom!?!?!? asså jag har iaf inte planerat så långt.. asså helt jävla fucking ofattbart ju!!:O

Stört som fan... :O

Dessutom har puckot kommenterat ALLA dina inlägg, asså han/hon måste va helt jävla fucking dum i huvet!!!! asså OMG!! jag menar bara, liksom, PUCKO!

Säg till om han/hon blir för jobbig, för asså omg Stina, jag vill bara ditt bästa, det vet du!

Älskar dig kära klasskamrat!

Puss på rumpan :D

2009-01-20 @ 22:48:48
Postat av: josefin

men stajna. jag undrar en sak. va fan gör wow märket på huset? :o :P annars så var det ett utsökt hus :D

2009-01-21 @ 10:40:46
Postat av: Suss

Vart är du någonstans?!

2009-01-22 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0