TILL ERIK <3

En anonym vän var och är rosenrasende över att det är okej för tjejer att ha bilder på halvnakna tjejer medan killar inte kan ha det för då är dem bögar. Jag förstår honom. Det är helt sick asså! Jag tycker alla ni män där ute i världen som känner att ni vill ha en bild på en halvnaken kille ska ha det!  Våga stå för att ni kan vara snygga ni också! Världen behöver fler halvnakna män på msn!

Här kommer två förslag till alla er som är taggade på min kampanj mot könsdiskrimineringen på msn!

        

Kommentarer
Postat av: sofia

nakenjanne är heeeeetast!

2009-01-22 @ 21:42:38
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: alexandra ffs!

ja! förfan, go killar att dom ska ha halvnakna killar på bilder nu blev det förvirrande här men visst öööhhhh a

2009-01-22 @ 22:23:07
Postat av: Mats

Jag tycker som du, men jag är en man och jag har altid skämts lite över de här men nu när jag läst din blogg så känner jag att jag kan ta steget och jag kan ärligt säga att jag har hur mycket nakenbilder på män som hälst!! Jag har ju mäst på mig själv dåråmen också på andra heta män. TACK för att du finns och gett mig styrkan.<3

2009-01-23 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0