puckOOOO


Alltså. Just nu är jag bara så förbannad och fruktansvärt besviken! Jag satt där och läste blondinbellas blogg, som inte alls är lika bra som min AT ALL! (Jag är inte alls avundsjuk). Så har hon en bild på sig själv när hon sitter med en tallrik frukt i handen med bildtexten " det finns inget bättre än godis på morgonen" ääääh? ursäkta MIG? Men herrejösses. "Frukt är naturens godis" ??? :O IN MY AS! Man blir ju bara så förargad!

Isabella Löwngrip och alla andra lurade barn NU SKA JAG FÖRKLARA!

  +  

= INTE SAMMA SAK!!!

Jag har iaf Grynet på min sida!
Om ni vill stödja min kampanj kan ni klicka här!


och köpa denna fin FINA tröja
med texten frukt är inte godis.


Denna kampanj är minst lika viktig, om inte viktigare, som min könsdiskrimineringskampanj på msn.
Så snälla, skänk ditt bidrag till alla världens barn!

Kommentarer
Postat av: Ajsabäla

Jag håller med dig Stina!

2009-01-24 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0