mamma jag vill dansa buhu

Tänk om man va bäst i världen på balett. Jag bara kommer där, är asvig och assmal. Det där med assmal hade ju inte riktigt med saken att göra, men det vore najs! Så kommer jag där i min vita stora kjol. Dansandes och hoppandes och alla sex åriga flickor i världen bara woow jag vill va som hon. JAG VILL VA DEN HON :'( Jag är FETT sur på mamma och pappa för att dem inte tvingade mig att gå på balett när jag va liten! Verkligen rosenrasande asförbannad! Dem ska få :@
Bitchar alltså. Jag tänker då tvinga mina barn att gå på balett!

Och inte bara balett. Mina barn ska även

- Spela fiol
- Heta Ester och Lillemor
- Inte äta godis på vardagar under några omständigheter!
- Ha vad jag anser vara coola kläder. Jag vill inte ha någon emo eller fjortisunge!
- Gå på konståkning
- Tvång på töntiga trikåer på träningarna!
- ÄLSKA MIG! <3

STINA + VÄRLDENS BÄSTA BLIVANDE MAMMA = SANT SOM FÄÄNNN

Kommentarer
Postat av: Elvis

Ja önskar också att mina föräldrar satt mig i nån häftig sport när ja va asliten!!!! Ja bildar klubb me dig då :D

2009-01-21 @ 21:18:27
Postat av: Ajsabäla

Ja!

2009-01-22 @ 11:42:51
Postat av: chelise

Jag önskar också att mina föräldrar hade fått mig att börja med någon sport.

Jag har aldrig gått i någon sport.

Nu känns det typ försent för att börja.

För dom flesta som typ spelar fotboll har ju spelat sen dom var 6-7 år.

Skulle känna mig som värsta amatören om jag började spela nu :P

2009-01-23 @ 14:09:42
URL: http://chelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0