dräggel på min kjol!

Just nu ligger jag här hos min gamla vän Sofia. 85 år och tre månader gammal faktiskt. Hur som helst tänkte jag kraffsa lite medan Sofia sitter och tänker på toaletten. Ni vet hur gammla är. Jag och Sofia har hur som helst klagat hela dagen över att vi är singlar och tyckt att varende man vi gått förbi var det hetaste vi någonsin sett. Vi har verkligen allvarliga problem, men de går nog att lösa på något sätt. höhö. Så jag tänkte lägga upp två bilder och lite info här så kan ni män höra av er i fall ni är sugna på att hjälpa någon av dessa två sexiga singlar.

Och NEJ, vi är inte billiga horor, vi är bara desperata! Så det så!



Glad och trevlig tjej på sexton jordsnurr. Gillar långa skogspromenader, vara ute i naturen och att röra på mig. Jag gillar matlagning och söker lite lugn och harmoni i mitt liv!





Arg och vresig surfitta. Men ack så vacker. Gillar att ligga och dega framför tvn och är ofta deprimerad. Söker den perfekta mannen inget annat duger. Tycker även om billys panpizza väldigt mycket. Brukar dock bre på lite extra smör.


Va inte rädda för att höra av er nu killar!

Kommentarer
Postat av: Klas-Göran

jamen, en surfitta är alltid något jag har tänt på så henne vill jag nog ta på! Kan jag få hennes nummer så kan vi ses, jag bor i en liten "villa" som jag brukar kalla det, men de flesta brukar vilja påstå att det är en skokartong! Jag har en fin frisyr som påminner om min idols, Hitler, och en väldigt fin leverfläck på sidan av munnen som jag är mycket stolt över! Om du vill veta mer så kan du kontakta mig på min email.

2009-01-24 @ 23:46:58
Postat av: christopher

OMG, vem är den översta? perfekt! nummer? jag älskar bruttor med sora kinder!

2009-01-25 @ 15:09:45
Postat av: Mathilda

Stina minns du på Mcdonald's när vi satt där och du satt och skrev upp allt jag skrev?

Och vi började prata skånska!

Ah det var skoj, härliga tider min kära väninna!

Saknar dig din påskhare <3

Puss och smäll på rumpan

2009-01-26 @ 04:17:55
URL: http://mattahari.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig Måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, kanske kan den ge dig en bra start på veckan :)

2009-01-26 @ 04:24:56
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: erik

asså ja trooor jag tar den översta.. eller nej ja tar surfi´ttan, eller neeee ja vet inte. Båda var dock mycket intresanta!

2009-02-18 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0