asså man bah shiiiiit

Om man inte har något att skriva om så kan man ju alltid flödesskriva lärde vi oss idag på svenskan. Exakt vad är det tänk att man ska skriva om? Texterna suger och man har så hjärtans bråttom för man har bara två minuter på sig och jag skiter typ på mig av stress och det känns ju inte så bra eftersom att bajs hör hemma i toaletten och inte i byxan. Fast det kanske ni redan visste. Jag hinner inte tänka när man ska tänka snabbt. Ett socialt handikapp jag har. Riktigt jobbigt. Det här blir ju jätteintressant, verkligen. JÄTTEBRA TIPS KÄRA SVENSKA FRÖKEN ^^.


Slutsats: Flödesskrivande slutar men att texten suger och att bajs blir inblandat! Inte okej.  Inget mer sådant ofräsch och töntigt i min blogg! Jag måste ju hålla min coola status uppe liksom.



Kommentarer
Postat av: a

ja, det är bra att du håller din coola status uppe och inte skriver om sådant !! XD

2009-01-18 @ 19:02:58
Postat av: jfkalkaffajfajkleoeooeeifjajkalalskdkdmeiajdkkkkkklkaaaa

men det är ju för att få igång tankarna.. haha, det suger jättehårt :D:D:D

fast juste, jätte får man inte heller skriva -.-

2009-01-20 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0