Hujedamig sånt barn han var

Idag missade jag min buss, nu får jag aldrig veta vad som väntade på mig där på bussen, tänk vad jag kan ha gått miste om. Det får jag aldrig veta, men jag kan ju tänka mig...

   Kanske var det här min buss!

 Kanske delade busschafören ut sånna hära!

Kanske skulle en  sitta i en

 Och kanske skulle min prins sitta på bussen och vänta på mig, (den där knasiga tjejen som bara sitter där och tror att hon är kompis med honom skulle självklart inte vara med!)

Kanske skulle jag förvandlas till en  :S HJÄLP!

TUR att jag inte va på bussen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gurra

jA du de va ju riktigt tur att du inte satt på den bussen!! :O jag vill ju inte att du ska träffa din drömprins... om de inte var jag dårå...

2009-03-01 @ 09:30:35
Postat av: kungen

vem är denna gurra som raggar på mig? :O

2009-03-01 @ 20:05:58
URL: http://rulgardina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0