Nu räcker det!

Alltså, det räcker nu! Jag pallar inte en till dröm. Jag tänker sluta gå och lägga mig och det fortsätter såhärr. Jag drömmer om Harry Potter HELA FUCKING TIDEN!!! Det är verkligen skitjobbigt. Jag hatar honom! Har aldrig tyckt om honom ens. Kan inte någon av alla världens Harry Potter freak få den här förbannelsen istället? De kanske till och med skulle uppskatta det. Jag gör det då inte. Det är som att vara besatt av en demon eller något. Alltså jag pallar seriöst inte mer! Jag har inte ens läst böckerna! Fast en gång köpte jag harry potter godis, en chokladgroda med ett kort på den dära som ser ut som Gandalf! De är nog bröder! Så nu blir jag väl straffad för mina gärningar. Aldrig mer Harry Potter godis säger jag bara! Inte för att det finns längre, men i alla fall.
   Jag hatar dig Harry Potter så ta dina glasögon och bosätt dig i någons annans huvud för jag vill inte ha dig!


Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Hahahhaaaa.. Fy fan va ball.. Om du fortsätter att störa dig så mycket så kommer det ju bara fortsätta, lotsas som att det inte hänt så glömmer du nog snart av det och tänker inte på det mer underdagen och behöver inte drömma om honom mer.

2008-03-14 @ 10:02:11
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se
Postat av: BeeeexxxxX!

Ey, HP är snygg :O han är så sexig och man vill bara... slå han! Nej.. jag tycker synd om dig stina <3<3<3<3<3

2008-11-30 @ 21:21:37
URL: http://urtvaperspektiv.blogg.se/
Postat av: Harryett Pottersson

Harry är het, man vill bara



krama honom,

smeka honom,

kyssa honom,

.....

....

knulla honom

2008-12-01 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0