Bamse is coming back

När jag var tio år hade jag min glanstid på internet. Jag hette bamse och var typ den populäraste ungen på lunarstorm. Jag hade över 500 vänner typ 200 ovänner och alla skrev till mig hela tiden, jag var SÅ cool. Fast dum som jag var så la jag av. Någon kom på mitt lösenord och eftersom jag aldrig har varit så smart så tog jag bort min lunar istället för att byta lösenord. MEN JAG VAR JU SÅ LITEN.
Hur kunde jag lägga av! Jag kunde blivit störst, bäst och vackrast! Drottning Lunarstorm. Jag hade säkert varit admin vid det här lagret. Hållt lunarstorms status uppe. Facebook hade aldrig tagit över. Man hade skrattat åt playahead. Det hade bara varit LUNAR. Jag, bamse @ lunar skulle hållt det uppe.

MEN JAG SKA TA MIG TILL TOPPEN IGEN. BAMSE IS COMING BACK AS COOOLHETBRUD08

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAhaHahhahahaha

2008-12-17 @ 19:49:07
URL: http://ettparstrumpor.blogg.se/
Postat av: susanne

Du jag hete faktiskt Bilder!

2009-01-14 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0