WOHO

Jag har märkt att jag har allvarliga problem med att skriva i min blogg. Men idag tänkte jag att jag ska beskriva min dag NOGGRANT. JÄTTENORGRANT.
Först vaknade jag av väckarklockan tredje gången den ringde. Det var inge kul. Sedan kom jag på att jag glömt bort vad jag skulle ha på mig, så jag tog bara något. Det var inge kul. Juste, innan jag satte på mig kläderna borstade jag håret och satte upp det i en ful toffs eller, själva toffsen va inte ful, det va liksom det jag åtsdakom med toffsen som var fult. Om ni förstår. Sedan satte jag på mig kläderna. När jag gick ut ur rummet kom Arvid ut samtidigt. Eftersom han har närmast till toaletten fick jag gå ner på toa. Där kissade jag och torkade mig. SKOOOJJA. Idag har de inte hänt ett skit :D

Kommentarer
Postat av: sofia

SKÖÖÖÖÖNING

2007-11-29 @ 16:30:16
URL: http://sofiaarnsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0