Stina skaffar blogg

Denna vackra blåsiga påskdag fick jag, Stina den magnifike för mig att skaffa blogg. Arvid tänkte nämligen göra det och man vill inte vara sämre, helst vill jag vara precis likadan! Fast i min blogg ska det bara stå meningslösa saker. Som vad jag har ätit under dagen och hur det smakade. Eller hur äkligt det är med mörk choklad efter att man nyss borstat tänderna.
   Sedan kommer jag säkert fylla den med massa fula bilder på mina kompisar och familj och fina bilder på mig själv.

   Lägg märke till mitt fina språk och mina magnifika styckeindelningar!



                       Om jag dör, kom ihåg mig som en krigare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja skriver försti stinas gästbok

2007-04-07 @ 13:43:42
Postat av: Junnarp

Jag ska läsa så ofta jag kommer ihåg att du har en blogg! :P

2007-04-07 @ 14:12:49
Postat av: Lana

Haha jasså Stina du har skaffat blogg?
Men vilket sammanträffande för det har jag med :)
Och det är till och med samma tema, tur du har bra smak alltså ! /Norsjötjej

2007-04-07 @ 22:06:06
Postat av: M

Hej Stina

Jag tycker det är roligt att du skaffat dig en blogg, särskilt nu när jag hittat den. Nu har jag också fattat att man kan kommentera i bloggen.
Kram /M

2007-04-22 @ 22:45:05
Postat av: sofia

JAG ÄLSKAR DIG

2009-04-22 @ 18:07:50
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0