Bajsdagen med stort B

Denna dag började blev att man blev väckt, underbart sådär sista dan på lovet. Mamma säger att det väntar en överraskning utanför fönstret. Och vad ser man, snö! Jag tycker aldrig om överraskningar men jag måste säga att jag tycker att den här faktiskt var väldig dålig, jag fick spunk. Tänkte att jag skulle ligga kvar i sängen tills snön smält igen men kom på att jag skulle träffa Sofia. Jag kunde kanske inte ligga och försmekta i min säng för all framtid men just då kändes det väldigt lockande.
   Cyklade till Sofia, körde över en groda. Det var inte med meningen, jag har dödat ett oskyldigt liv, det var mycket ofräscht.
   Jag har redan skrivit det här en gång men det gick inte att spara, dumma bajsdag.

  Det är aldrig försent att ge upp


Kommentarer
Postat av: Cirla

Hej på dig! Jag diggar din blogg ;)
Men är det inte mer ofrächt att döda en ko än en groda? hm.. =)

2007-05-26 @ 16:17:42
URL: http://cirla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0